السبت، 25 أبريل 2009

فزت !



فزت بالمركز التالت في مسابقة راديو حريتنا بعنوان " اكتب عن كتاب" ..مبروك للكل :)

هناك 17 تعليقًا:

Unknown يقول...

مبرووووووووووك

غير معرف يقول...

الف مبروك استاذه شيماء
انا متابعه مدونتك من زمان بس ما كنتش بعرف اعلق علشان النافذه اللى بتطلع دى كانت بتهنج عندى....واديلى ساعه بفتحها...بس المره دى صممت انى اقولك مبرووووووك

V.Hayat يقول...

مبروك عقبال المركز الاول

تحياتى

AHMED SAMIR يقول...

الف مبرووووك
انا كمان فزت بالمكز ال 13
بس للاسف مارحتش الحفلة
عقبال المركز الاول المرة الجاية ان شاء الله
تحياتي

إيناس حليم يقول...

مبرووك يا شيماء
كان نفسي اجي بس مقدرتش

المرة الجيا بقى :)

حلوة الدنيا يقول...

الف مبروك وعقبال المركز الأول ومن نجاح الي نجاح إن شاء الله

Kiara يقول...

الف الف مبروووووووووووك ياقمر

غير معرف يقول...

مبروك يا شيماء :)

حاتم عرفة يقول...

مبروك يا شيماء ..
أنا شايف كتب من كتبي هناك اهو
;)
كدة تبقى الجايزة كبييييييييرة
D:
..
حقيقي فرحتلك يا شيماء

أحمد سراج يقول...

على فكره مش اخر فوز ..
ده الفوز الأولاني اللي طعمه زي الزبيب.

تخيلي لسه في اكتر من طعم ممكن تدوقيه!!

ألحقي أكتبي . لحسن الافكار ليها أجنحه بتطير ...

Ahmed Hishmat يقول...

مبروك

هبة خميس يقول...

مبروك يا شيماء انا كمان كنت جاية
بس للاسف ماعرفتش
راحت عليا الكتب
تحياتي

مجلة الأم الصغيرة يقول...

ألف مبرووووووك يا شيكو
يا رب دايما :)))))

مجلة الأم الصغيرة يقول...

ألف مبرووووووك يا شيكو
يا رب دايما :)))))

محمد حمدي يقول...

الف مليون مبروك يا شيماء

عَبْدو المَاسِك يقول...

ألف مبروك يا شيماء

شيماء الجمال يقول...

شكراً لكل الناس اللي باركتلي

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

زوار المدونة