الجمعة، 10 أكتوبر 2008

معرض
يقام بوم السبت 11 أكتوبر في ساقية الصاوي معرض رسوم كاركاتورية بعنوان "عريس و عروسة" لفنانا الكاريكاتير مخلوف و مصطفى سالم. مخلوف هو أحد رسامي الكاريكاتير في جريدة الدستور بينما مصطفى سالم يرسم لروز اليوسف.

يناقش المعرض قضية الزواج و خصوصاَ قبل مرحلة الإنجاب مما يجعل اسم "عريس و عروسة" إسماً مثالياً للمعرض.يستمر المعرض لمدة اسبوع تقريباً.

هناك 12 تعليقًا:

romansy يقول...

اول تعليق


محــــــجــــــوز


ل


رومــــــــــانـــسى

romansy يقول...

اوقات كتير الرسم بيقول ان الانسان مش بيعرف يقوله
وعن احساسيس ومشاعر مرسومه جواه ومش قادر يبوح بيها

كلام حسام يقول...

انا بحب الكاريكتير
اسم المعرض حلو

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

اوووه
ياريتنى كنت عرفت بدرى شوية
بموت فى الكاريكاتير
طب هو المعرض فاتح لأمتى

شيماء الجمال يقول...

أحمد ازيك ..
بجد سعيدة اني اتعرفت عليك ، المعرض مستمر لحد يوم السبت 18 أكتوبر :)
سلام

ahmed_k يقول...

معرض جميل ومهم
بس الحمد لله إظاهر إني جيت
بعد ما خلص ههههههههههههههه

مستني يا شيماء أقرالك بوست كده
تفضفضي فيه
تكتبي عن موقف
أصلي مليش في المعارض
والفن والساقيه
ألا بصحيح ساقية الصاوي دي
مكانها في أي غيط هههههههههههههههه

شيماء الجمال يقول...

أحمد المعرض مستمر لحد يوم 18 ..الساقية موجودة تحت كوبري 26 يوليو في الزمالك ....
حاضر يا سيدي هكتب عن نفسي :)

Lola يقول...

شكله هيبقى معرض لذيذ 00الواحد بره مصر بيفتقد حاجات كتييييييييير0

بس بحب اعرف كل الأخبار منك0
لولا

غير معرف يقول...

انا شفت الاعلان على الفايس بوك

و هحاول اروح ان شاء الله

شكراااا يا شوشو

عطشان يقول...

انا جاى هنا و ماليش دعوة بالليلة دى خالص انا جاى علشان خاطر الصوفى جاز
بصى الموشحات نزلت على السايت دا
http://www.eftekasat.com/
دا الأسبيس بتاع إفتكاسات حتلاقى اناشيد روبا فى اقصى اليمين فى الوسط بس ابقى اكتمى سماعات البلاى ليست اللى فوق

شيماء الجمال يقول...

لولا .زأنا مبسوطة قوي انك بتيجي هنا :)
--------------------
ماجنوليا .أنا هحاول اروح الجمعة ان شاء الله

شيماء الجمال يقول...

عطشان
شكراً أوي

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

زوار المدونة