الأربعاء، 8 أكتوبر 2008


من فترة كدة كتبت مقال عن مسلسل نور ، لٌمت فيه روتانا على السي دي وقلت أيه لازمة السي دي ده !؟ ليه يعني نشتري سي دي ب 50 جنيه كله أغاني تركي مش فاهمين منها حاجة ..شفت السي دي في virginمن كام يوم و لقيته بعشرين جنيه ، و تقريباَ كان معايا قرشين محيرني فقلت أشتريه و خلاص أهه حاجة نسمعها ف العربية ..
المهم سمعت السيدي..السيدي تحفة ، حلو جداَ ،مفيهوش أغاني تركي ولا حاجة ،فيه 25 مقطوعة موسيقية جميلة جداَ أجملها:
left in the past
lost in your eyes
only in waters
light 2

المقطوعات اللي اخترتها دي ستيلها بوداباري شوية ..اللي بيحب بودا بار هتعجبه..يالله اسمعوا السي دي وقولولي رايكم فيه و في الحجات اللي اخترتها :)

هناك 11 تعليقًا:

romansy يقول...

ما اجمل الموسيقى الهادئه التى تعزف على الاوتار
ما اجمل تلك المشاعر والافكار

كلام حسام يقول...

وهما بقي لازم يحطوا صورةمهند علي الغلاف
هو سي دي ولا سيراميك
شفتي ردي سحطي ازاي ههههههه
اكيد ذوقك حلو يا شيماء طالما قولتي تحفة يبقي تحفة

شيماء الجمال يقول...

تحياتي يا رومانسي

شيماء الجمال يقول...

هههههههههه
حسام ، واشمعنى ما شفتش صورة نور :) هو مهند عاملكو ايه يا رجالة ..الواد أمور عايزين أيه !!

كلام حسام يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
كلام حسام يقول...

لا يا شيماء انتي فهماني غلط خالص
انا مش حاقد علي وسامته اطلاقا ولا رومانسيته المزعومة ده حتي كانوا عايزين اني اعمل اعلان عن شكاير اسمنت بس انا رفضت لخلافات شخصية بيني وبين بريتني سبيرز وانا راسي الف كاس كريستال لازم يجيبوا لي مارلين مانورو هما رافضين وبيحاولوا يقعنعوني انها ماتت بس علي مين انا افهمها وهي طايرة قال ماتت قال ده انا لسه شايفها امبارح في التلفزيون وعلي فكرة انا مخدتش بالي من نور
علشان انابحب لميس اكتر
تعرفيها

شيماء الجمال يقول...

ههههههههههههااااااااااي
أيوة يا عم أعرفها ، لميس و يحيى ، هي فعلاّ أحلى من نور :)

R-H-S يقول...

انا افتكرت رفعتي المقطوعات
ينفع كدا اول زياره تخذليني كدا

ما علينا
المهم انا المدونه بتاعتك جميله ورطبه كدا وهواها يرد الروح
تحياتي

شيماء الجمال يقول...

جهاد..أنا آسفه والله اليس دي مش بيتكبير :( معرفتش انزل التراكات

goodman يقول...

لية قبل الانجاب
لان بعد الانجاب هيبقى معرض
جوز وجوزة

شيماء الجمال يقول...

هههههههههههههههه
والله ماعرف :) هو مخلوف قاللي كدة !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

زوار المدونة