الثلاثاء، 2 سبتمبر 2008




مش لازم تكون رسومات جامدة ، أو فظيعة ..بس أنا بحبها لأني رسمتها ..


هناك 15 تعليقًا:

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

احييكى جدا

واتفق معاكى

تعرفى احلى حاجة فى الفنون

هو الفن اللى يدخل القلب

سواء كان معقد ومحترف

او كان رمزى وبسيط

عشان كدة احب الفنون اليا الكاريكاتير

وكمان الرسومات البسيطة زى رسوماتك الجميلة


محبتى وتقديرى

احمد

شيماء الجمال يقول...

أحمد الصباغ !!
أهلاً أهلاً بيك أنا معرفش انك بتيجي
هنا ..يا الف ويلكم :) ربنا يخليك

AHMED SAMIR يقول...

طول عمري وانا نفسي كنت اطلع باعرف ارسم
بحب الرسم مووووووووووووووووووووت
بس للاسف طلعت ماليش في الرسم خااااالص
بس بجد رسومات جامدة جداااا
تحياتي

Amgad يقول...

ازاي بس يا شيماء
دي جامدة وفطيعة وكميلة كمان
احلي مافيها المفصل الانسيابي
اللي في ايد البنت
تحسي حتي ان ايديها حرة الحركة
وممكن تتنيها من اي حته
وكمان شعرها اللي عامل
زي شعر عيشة الكيلاني
طبعا بهزر
الرسومات
الرسومات جميلة والله
فيها حس لذيذ اوي
اجييكي عليها

ahmed_k يقول...

الله ينور يا شيماء
الرسم زي الأكل أهم حاجه النفس
ورسماتك نفسهم حلو
بالممارسه تتطوري وتنمى موهبتك

بالتوفيق إن شاء الله

عطشان يقول...

اقولك حاجة بجد و من غير تريقة
الصورة الأولى شبهك اوى...كأنك كنتى بتحاولى ترسمى نفسك :)

شيماء الجمال يقول...

a . samir
انا بحب الرسم يس مش بعتبر نفسي رسامة يعني :) انا ممكن أقول اني بعمل كروت حلوة لكن رسمي على قدي ..شكراً يا سيدي

شيماء الجمال يقول...

أمجد ربنا يخليك :)
-----------------------------------أحمد : شكراً ان شاء الله ارسم اكتر عشان اتمرن
----------------------------------

شيماء الجمال يقول...

عطشان :
والله العظيم انت أستاااااااااذ أستاااااااااذ ..الصورةفعلاً شبهي جداً .مش عارفة ازاي عرفت كده رغم انك مشفتنيش كويس !! الفرق الوحيد ان البنت هنا عنيها واسعة اوي و انا عيني مش كده..
بس بجد برافو عليك :)

غير معرف يقول...

shoshy!
gamed awiii
bravo 3aliki
mat3mly enty l illustration ba2a ;)

غير معرف يقول...

shoshy!
gamed awiii
bravo 3aliki
mat3mly enty l illustration ba2a ;)

شيماء الجمال يقول...

اشطة يا بسابيس السكر أدينا بنحاول

Lola يقول...

رسومات مليانه براءة وبتفكرنى بابداعاتنا ايام الدراسه.

على كده انت موهبه شامله بقى يا شيماء. الرسومات هايله وبسيطه

Lola يقول...

رسومات مليانه براءة وبتفكرنى بابداعاتنا ايام الدراسه.

على كده انت موهبه شامله بقى يا شيماء. الرسومات هايله وبسيطه

شيماء الجمال يقول...

لولا ...
بجد شكراً على كل الوقت اللي قريته فيه البوستات ..ده كتير عليا والله :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

زوار المدونة