الأحد، 15 فبراير 2009

أنا و دولت أبيض !!


امبارح ابن عمتى بعتلي صورة دولة أبيض و قاللي انها شبهي جداً !! فعلاً أول مرة آخد بالي انها شبهي كدة !! و الغريبة اني عملت Searchعليها لقييتها من مواليد أسيوط ،ودي المحافظة اللي جيت منها ،أنا أصلاً من أسيوط ...ياترى الست دي قريبتي ؟؟

هناك 7 تعليقات:

Ahmed Hishmat يقول...

جايز ليه لأ
........
***
**
*
ممكن أطلب منك رقم موبايل مصطفى فتحي
عشان عايز أطمن على ابنه؟
ده بعد إذنك طبعا..

Ahmed Hishmat يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
كلام حسام يقول...

شيماء الجميلة
حلوة اوي الحكاية دي وفعلا فيكي شبه منها
اول مرة اعرف انك من اسيوط اومال بنات فيينا بقي يبقي شكلهم ازاي !!

شيماء الجمال يقول...

حشمت ...بص انا مش عارفة ينفع أديهولك ولا لأ ؟ مش قصدي حاجة والله بس فعلاً ما أعرفش و هلى العموم مصطفى مش بيرد على أي حد خااااااااااااااالص

شيماء الجمال يقول...

حسام :
ههههههههههه أن جديتي يا حسام من اسطنبول عشان كدة شكلي كدة :) هو ده السر

Ahmed Hishmat يقول...

طيب أوك
ممكن لو سمحت تبلغيه
نيابة عني
إن قلبي معاه
وقوليله الصبر أخرته خير
وربنا إنشاء الله
هيقويه
ويصبره
ويشفيله ابنه
.............
معلش يا شيماء
أنا مش عارف إن كنتي تقدري توصلي له الكلمتين دول ولا لأ
بس أنا محتاجه يعرفهم
وشكرا ليكي

شيماء الجمال يقول...

حاضر ..هقله يا حشمت ، انت جده قوي :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

زوار المدونة